0


نجمة الإغراء أوميجا

المعتوه عمدة مومياوات الدير البحري, البغلاوي, في منتدى دافوس يقول " إن الذين يدفعون الجنرال سيسي للترشح ليسوا رجال الجيش بل النساء في الشارع, ولا تنسى أنه رجل وسيم ", طبعا اللي في القاعة وقعوا من الضحك, أولاً عارفين إنهم نساء الشوارع, ثانياً, كان فيه برنامج من كام سنة بيستضيف العصابات, والمذيعة استضافت عصابة متخصصة في سرقة المنازل فزعيم العصابة بيقول لها " كنا بنطلع عمرو يخبط على الشقق عشان هو ويسيم " .. مش وسيم لأ ويسيم ... فقالت له وريني كدة وطبعاً عمرو دا كان شبه الجزامة استغفر الله العظيم, ثالثاً, ازاي وسيم يعني بأي مقاييس ؟؟
وبعدين دا عنده 60 سنة وبيرفع الحزام بتاعه لحد دقنه, هو بالعافية ؟؟
ولا يمكن وسيم بمقاييس جناح المومياوات في المتحف المصري ؟؟
رابعاً, فيه حد ممكن يبقى مهزأ للدرجة دي ؟؟
وبعدين بيشبهه بأيزنهاور وديجول, طيب الاتنين دول دخلوا حروب وانتصروا, لكن الأخت مارلين مونرو دا كان عصفورة في وزارة الدفاع والمخلوع رقاه وعمله مدير مخابرات بالعافية برضه, فين إنجازه العسكري حتى ؟؟
دا ليه فيديو بيقول انه كان مهزأ ورؤساءه كانوا بيقولوا عليه ظابط نتن !!!!!
ايه الإنقلاب المهزأ المتخلف دا ؟؟
جايبين واحد لاهف مليار دولار من السعودية وبيشحت هدوم مستعملة وبطاطين من الإمارات ومالوش أي انجاز غير إنه بيرفع بنطلونه لدقنه وبيقولوا عليه زعيم والمتخلفين عقلياً بيصقفوا وقلنا معلش ناس متخلفة وبكرة يعقلوا, لكن كمان يبقى أصلع وشبه الكومودينو ومش عارف ينطق كلمتين على بعض ورافع بنطلونه لحد دقنه وعنده ستين سنة ويقولوا عليه وسيم ؟
طيب طالما المرحوم أوميجا دا وسيم حسب مقايسكم, ما تقدموا له في هوليود كدة أو طلعوه في أي مسلسل مع فردوس محمد الله يرحمها.
الناس المعتوهة دي خلت مصر مضحكة العالم.

إرسال تعليق

ياكريم نيوز | هو مواقع اخباري يهتم بالشان العربي والعالمي ينقل لكم الخبر كما هو
من مواقع اخر فتقع المسئولية الخبار علي المصدر

 
Top